Sunday, January 18, 2009

Jwapan Tag dr Afida Anuar

Sekian lama..sy mmpunyai masa utk wat tag ni yg dimandatkan oleh Kak Afida
Tajuknya 16 perkara rawak.

Syarat dan peraturan:



Ini x termasuk ngan tag..tp hari ni aku dah rasmi adiah besday dr akka iaitu spasang kasut biru..:D. Perasmian dilakukan di taman tasik titiwangsa,KL


1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

* * *Okey, let's begin* * *

1. Masih belajar dan akan terus belajar
2. Suka tido dan bila tido payah nak bangun
3. Suka soping bila bduit dan bila xde duit xde napsu nak window soping
4. Suka balik kg dan bila sampai umah terus cr nasi kat dapur
5. Suka memerap dlm umh dan bila kebosanan brla cr kawan nak merayap
6. Ada kereta tp xsuka bawa dan menjadi penumpang adalah lebih enjoy
7. Mempunyai 5 adik bradik, 3 P dan 2 L
8. Ayah sorang dan emak pon sorang sj..sy xde ibu susu, angkat pon xde
9. Suka pakai t-shirt dan kadg kala baju kurung pon selesa
10. Pemikiranku lebih kepada negatif dan sememangnya kurang positif
11. Bila marah dpt dilihat drp raut wajah dan bila gembira hanya dpt dilihat pd bdn shj..
12. Adik beradikku semua memang debab dr kecik dan malangnya apabila besar..hanya aku shj yg mcm ni..yg lain dah slim..sbb mempunyai kesedaran dr awal
13. Tanpa Internet, komputer dan hp aku xsenang duduk
14. Kawan2 ramai dah kawen dan aku masih myendiri
15. Pernah ditinggalkan kekasih dan meninggalkan kekasih
16. Selalu mjadi penasihat bg masalah cinta kwn2 tp dan yg pasti aku xpandai dlm hal2 tsebut

4 comments:

Anonymous said...

ala feresa...saya dah buat dah tag ni lama dulu :(

aida said...

ala cik..kene ke..nosan la..

p/s 'nosan' tu word verification comment ni hah..hehe..oh kasut ala2 ku..

Afida Anuar said...

:D

Madiera said...

saya kena juga ker....
huhuhuhu....