Thursday, March 5, 2009

Lamernyer x update

Dok bz ngan keje skolah je aku ni..tp owg lain pon ada manyak keje tp ader je idea nak memblog..sekarang ni tiba2 je ada cita2 nak diet..hikhik..doakan aku bjaya..ni cubaan yg keberapa kali ntah..dulu adik2..i makan nasi lemak yer..owh skarang tidak lagik...ngehngeh..menu kat link ni la yg aku try..nak cuba yg ni..mcm x mampu je..:P..mcm2 info ley dpt kalau tanya en.google ni..


pisang tu hiasan je..ni menu bekfast smlm..roti kena mkn sekeping buah tu 3 sowang



pagi td family aku dtg..so pi titiwangsa..sementara tguu adik aku ivew..so amik la pic bagai..see..my mom lg kecik dr aku..susahnya..:p

Semalam lak tgk citer 7 pounds..wa..sedeh2 aku ley menitiskan air matuku yg precious ni..wahaha..aku skang ni dah pandai menjiwai watak laa..sib baik xde bakat blakon...ni berkat tgk movie 3x sminggu la ni..sedih citer tu..xsangka oda yg baik ati mcm tu..aku tiba2 mnghargai apa yg ada kat sekeliling aku...mensyukuri nikmat tuhan..

No comments: