Thursday, April 9, 2009

Life is like poems~**



Alhamdulillah dah abis dah present project 1..br mood nak update blog ni ada..ni aku attach la pic presentation aku tungang langgang..maklumla pic candid so xder la comey pon..muka pon muka panic je..aku ni kalau panik ke marah ke mmg senang nak dilihat pd raut wajah..pasni nak pekse plak hoho..xsukanya pekse..aku kan susah nak ngapal2 ni..nak memaham pon satu keje..

Lagi satu citer adik aku dah nak btunang bulan depan..so aku dpt adiah..ngehngeh..sebentuk cincin..suker2..ni aku pilih sndirik..:D..semoga berbahagia adikku~**

4 comments:

fazleen said...

erm..
ske lak dpt cincin 2 ek..
prezen pkai bju bru npk..
ngeh..ngeh~~

xeea said...

whoa.
langkah bendul ek.
siap lah laki dia kena bagi hantaran serba dua.

kakak nye bile lagik?
huu

cumel~* said...

falin: prasaanku natural..
xeea : wah..besnya kalau dpt serba dua..:D..doa2kan la turn aku ni cepat pastu x dilangkah lagi..hee...

putera said...

KIRA HADIAH LANGGAR BENDOL LAH TU ...EK.. KISAHNYER... FERESA BERUSAHALAH MUGA MENDAPAT JODOH COPEK...