Thursday, August 13, 2009

urghhh



Time table tido dah lari..ni semua gara-gara tidur petang..dan untuk isi waktu-waktu lapang semasa otak tengah blur ni..aku cuma surfing untuk mencari idea apa-apa yang patut..aku sangat berharap application tu aku boleh siapkan secepat yang mungkin..InsyaAllah..Sambil-sambil surfing aku wat mini konsert dalam bilik kecil aku ni..surf youtube dan berkaraoke..wah..dah ader hobi baru..mesti x busan dah..

Last week pi wedding exhibition wif friends (yus, shamala, sha & kawan yus-x igt nama plak)..the main purpose for me pi mid ialah utk ambil kain dari Yus..then sambil-sambil tu kami pergi la wedding exhibiton tu memandangkan kesemua nama di atas akan membina keluarga tak lama lagi..except me yg masih belum bertemu mr.right lg..banyak la jugak booth-booth yang di buka..aku beli choc n celak je..urks..celak murah..saper x mo beli kan..rm5 je..kaler chocolate..




Lately asik nak makan choc je..tapi xde la beli selalu..kadang-kadang makan choc ni heaven nya..Roast Almond..sedapnyaa..

Nota Kaki: Mengargai apa yang ada disekeliling dan berhentilah menunding jari..~**

No comments: