Monday, October 19, 2009

Padan MUka 4 kali~**

Aku rs pekara2 kat bwh ni terjadi sebab salah aku yg sambil lewa dan menyebabkan aku mghadapi mcm2 hal..sebelum jam 12 tgah hari tadi..so ari ni dlm sejarah la:

1. Baru beli ink, x sampai 60 helai print..ink dah abis (salah aku sbb x mo beli ink yg ori..kunun2 nak murah..padan muka aku)
2. Nak pi jumpa spvs, tetiba bateri kereta kong (Salah aku lg sbb lupa nak tutup lampu dr semalam..padan muka 2 kali)
3. Nak jumpa svps, svps xde kat opis..(salah sndirik saper suw terjah je tanpa col dulu..padan muka aku lagi..)
4. Lupa nak bwk matrik kad sbb nak print kat case kene bwk kad..kad tu aku letak skali ngan kad matrik (Salah aku lg..padan muka lagi kali keempat).
5. Nak pi print kat kedai..Kedai tutup (bukan salah aku..salah kedai..saper suw tolak rezeki..aku nak print byk)
6. xtahu nak tunjuk thesis kat spvs mcm mana..sbb sempat print chp 1-4 je..chap 5, 6, cover depan, abstract bla..bla..ngan appendix x print lg..hee..so x tau jap lg kene marah ke x..tggu updet dr aku kot2 ada padan muka kali ke5..


Kesimpulannya baru ari ni aku rs semalam dan hari semalam dan hari2 semalam adalah lebeh elok dr ari ni..tapi silap konsep ni..sepatutnya jgn pandang belakang..bak kata Dr. Fazli yg kat radio era tu..so renung2kan la..(ini sumer Dugaan~** sob..sob..sob.)

Nota Kaki: Walaupun hari ni mcm2 jadi kat aku..tapi ari ialah ari gembira wat yus..sbb ari ni besday dia..Congrat yus & happy Besday!

1 comment:

Anonymous said...

eh aku tak perasan ko wish birthday kat aku...thanks chek...