Sunday, November 15, 2009

rutin kembali

Ari ni dok umh x wat per2..mcm busan je..target nak diet kunun2..dah janji ngan sham nak kurangkan 3kilo..pergg..susah tu babe..mau nya x susah..dok umah mana leh diet..X BULEH..kalau aku x mkn..satu family rs pelik..pastu saje je diaorg ni nak mcabar keimanan aku..okeh..aku mgaku..aku nak bgtau..aku telah "GAGAL" ari ni utk diet..iman x kuat haha..padahal..xdela spesel sgt pon lauk2 ari ni..tapi mak yg masak..sure la sedap..yum2...

AKu tido petang ari ni..setelah berminggu2 x tido ptg..ari ni la aku dpt kembali ke rutin aku..waaahh..bes2..TAPI..pas bgn tido..suddently m00d x0k..ewww...x suka perasaan ni..as i mention before..bila aku pree mmg mcm nii la keadaan aku..aku akan tmenung,menyesal& mengenang nasib..aku leh ckp..my life is not so miserable..tapi still perasaan 'sumthing' tu leh rs..maybe mnjerit leh kurang kot..haha...ok..aku akan menjerit..tetapi menjerit dlm H.A.T.I..pastu wat muka pokerface..

Ewww..malu sgt utk pkara yg memalukan ITU...mesti ada je mender2 jadik..huh..sngguh malu..sebab tiap2 kali jumpa kawan aku..ada jek jadik..ok
aku wat 2 kali pngakuan dlm 1 post..aku mmg org yg panik x tentu pasal, aku bukan pemandu yg bhemah..kdg2 aku x taw apa yg aku ckp masa drive..hopefully aku x diketawakan seumur idup sbb kisah itu dan itu..harap2..dia igt mender yg baek2 je kat sini..haha..


Nota Kaki: mengharapkan inilah yg t******r~**

No comments: