Sunday, April 25, 2010

popia basah



wah..entry kali ni mcm bes je..aku ada wat popia basah hari ni..tapi aku x bg kat huda,mimi, viky and my jiran tetangga semua..




Maaf kerana x bagi...


bukan sbb aku eksen..aku pandai wat popia..ehem..
bukan sbb aku eksen..bila dah pandai wat popia..aku jadi malas nak ketuk pintu..
bukan sbb aku eksen..bila dah pandai wat popia..aku jadi malas nak cr bekas2 tapau..






akan tetapi...




-


-


-


-


-


-


-











aku malas nak bg korang popia aku ni..kerana..popia ku x menjadi..kulit terlalu tebal..tepung x boleh oles pada kuali..mcm lempeng..aku hampaaa...sob..sob..sob..


x jadi-xjadi pon..dah abes kan sumer..paksakan diri utk menganggap popia aku menjadi..membazir la buang..ekceli kulit je yg x jadik..tapi yg laen ok..malu nak kasi kwn2..hu..:'(


Amaran: jgn cuba buruk2 kan popia sy..





Nota Kaki: Usaha tangga kejayaan~**

6 comments:

ikanbesh said...

xpe2.. cube lg

xeea said...

orang kata, dont judge a book by its cover :p

feresa~* said...

zana n xeea: time kasih di atas sokongan..:P

DiLLaiLa said...

cek..rajin tu ko buat kulit sendiri..buat popia basah pakai kulit ready made ok jugak kan?

feresa~* said...

dila aku pon tpikir jugak..tp aku penah gak wat pakai yg dah siap..tapi dia mcm liat..kalau goreng sdp..ko penah try guna kulit ready made ea? ada cr x nak lembutkan kulit tu?

EyEdA said...

chaiyo2