Tuesday, April 20, 2010

sleepy..duh..

ngantuk gilew..aku pon xtaw la kenapa ngantuk giler..dgn V ckp i nampak penat..lesu kot..i rs ini kerana leherku yg salah bantal..uwaaa..sakit gilew..sampai xde m00d nak pi gym and swimming..(alasannn...)

then last nite my bff call..citer pasal "itu"..w000oo..i dikatakan lembah lembut..ding dong..ehem..i pon kdg2 terasa i ni mcm perempuan melayu terakhir..(err..perlu ke..) but apa yg diceritakan oleh my bff tu..i can say that i ok je..kalau dah jodoh tu tersurat oleh Allah swt..mesti aku dikahwini dan diikahi juga (wah..asal artis skang ni byk cerai berai..aku plak yg thingin nak kawen..awww..i want baby...=P)..weee..but i will further my study s00n..InsyaAllah..so study will be my 1st priority..(kunun2..hakhak..)..lepas phd je aku kawen..sonang..tapi aku mengharap aku leh kawen sblm phd..maksudnya bulan depan?? hoho..(statement miang..)....like i said.."kalau lah jodoh~**...

Istilah despret..duh..some of my fren ada yg suka ckp i ni S.A.D which is mean Single, Available and DESPRET.. 23 ni still ok yer..(err..23 ke?)..tapi tu semua kuasa tuhan..sy terima seadanya..sy x minta utk mendapat pekerjaan sebaik ini..sy x minta saya mendapat keluarga sebahagia ini..saya juga tidak meminta utk dikelilingi oleh insan-insan yang baik-baik...maka saya percaya Allah akan memberi yang terbaik kepada saya..semoga ujian yang Allah berikan boleh ditanggung oleh kedua belah bahu saya yg hwot ini..=D


Nota Kaki: xsk bila x wat apa2 dlm nih..i feel i'm useless..~**

No comments: