Monday, November 22, 2010

2 sudah setel..yg lain plak bila??

okie..dulu dok countdown bila la gamaknya i nak menjadi seorg ******(ntah biler la agaknya..i hampa ok)..tetapi skang dok countdown nak jd researcher..ehem..27dec ni..(huu..risaw2)...udahla master dulu wat projek je..itu pun slalu merungut n meyesal..slalu dok ckp "awatlah aku wat mende ni..ada ke contributionnya?..leh ke dpt master ni??"



skang plak nak sambung lg..tp i sambung dlm msia je..dekat utem..kenapa pilih dlm msia?? x rugi ek?? urm..ntahlah..maybe aku ni jenis yg x suka cabaran..pastu homesick..elok benarlah aku dok kat durian tunggal je..agak2 nak mkn kari ke..masak lemak ke..pecut je balik kg (seremban)...



atas bantuan kazen i asri, mak, abah..dapatlah sy sebuah umah sewa yg beharga rm300..huu mahal kan..agaknya kalau campur bil air + karan..leh sampai rm400 kot..i br bkira2 nak pasang astro +internet..pastu lately temimpi2 nak beli breadmaker rm 1k++ ehem..(nak tggu rm500..)..konon2 kalau beli breadmaker leh la wat roti..(ello..donat pun x pandai wat..inikan roti..)...



Bila kat melaka nnti..i will be alone..xde kawan..so nak kuar joli ngan sape pun xtaw..xpasti tempat sudy mcm ne..dpt bilik ke..cubicle ke atau xde langsung..aku cuma pi sana sbb ada spvs..dgn harapan urusan phd aku dipermudahkan..




cheklist..xtaw lengkap ke x..


lots of thing yg x setel..antaranya::

========================

1) spvs
(bereh)

2)surat tawaran utem yg sahih x dpt lg..

3) meeting uni x approve lg

4) bila x approve macam2 borang leh pending (nampak gayanya kene turun gak ke uthm nnti)

5) lobang gap x nampak2 lagik

6) cuti tahunan x habiskan lg

7) umah sewa di durian tunggal
(bereh)
8) nak pindah brg

9) nak sewa lori bw balik brg

10) broadband x subscribe..xtaw nak steamyx ke broadband??? mana satu ek?











pss i luv u:: persiapan fizikal ok..metal zer0!


4 comments:

easy said...

dah nak mula ya..tak kisah la buat kat mana. mana2 pun ada pro n kontra nya..hehe. moga selamat semuanya ;)

feresa~* said...

a'ah puan..huu..betul2..harap semua bjln lancar. terima kasih..sy doakan puan pun sama..:)

cikcoklat a.k.a Haiza said...

waahh besnye sambg study...i x-student UTeM..hehehe....seyes bes study sn..nyway gud luck...

feresa~* said...

cikcoklat..ye ke..wahh..ni yg x sabar nak pi sana..wink2..