Tuesday, November 16, 2010

choc muffin

Disebabkan beberapa kegagalan..demi kegagalan dlm membuat muffin dan cup cakes..i memberanikan diri untuk mengatasi kefobiaan i ini (ekceli malas..)..sempena hari raya haji ni..i cuba buat muffin chocolate..

i dah tahu kenapa i buat cake xjadik2..ini kerana i sukat bhn2 pakai cawan yg kita dok minum air tu....sepatutnya pakai cwn yg khas buat kek..i beli kat the store rm5 je..huu..nyesal x beli awal2..igtkan mahal mender2 mcm ni..huu..

YEY!..bjaya akhirnya..alhamdulillah..i lyke okeh..ni cr resepi dlm tenet..try la cuba..menjadik..




jeng..jeng..jeng





tadaaaaa..



6 comments:

easy said...

wah inilah hasilnya ya..best2..nak singgit boleh??hehe

feresa~* said...

hee..boleh2..tapi puan punya cake lagik bess..sib baik yg ni mjadik..hehe..

MOHD FARITH said...

ermmm....sdap kewk?????

feresa~* said...

mestilah sedap..

MamaFaMi said...

Congratulations dear. Nanti bolehlah buat muffin yang lain pulak ye...

feresa~* said...

thank you for the recipe ni..nnti saya nak cuba resepi mama yg lain pula..:)