Sunday, November 28, 2010

kemalasan

sy ada kerja x siap dan saya amat malas..huuu

sy * dia..huu...dah la lama x jumpa..sebelum balik ada la jumpa kejap..tp xde la borak2 sgt..mcm ne lah kalau dah dok utem..ehem..leh ke?? xsangka leh kenal mcm ni..umh dekat sgt..hehe..sampai rasa pelik mcm ne la leh jd mcm ni..bila tanya siapa yg start..dia kata aku dulu..hamboi..pandai plak aku ngorat ko..haha..tp bila dia minta no tepon mmg lompat bintang la aku..x sempat bnapas terus aku kasi..tp start next week akan jauh..hu..kita lihat je nnti mcm ne endingnya citer ni..:(

scenario bunga2 cinta..kuar keter n terus nak bukak pintu umah..

dia:: buka pose sorang ke?
saye:: a'ah..awk?
dia:: ngan kwn..kat luar
saye:: owh..ok..selamat bebuka puase..(senyum miaw2)
dia:: sama la..selamat bebuka
saye:: (buka pintu)
dia:: leh x mintak no phone awk? senang nnti kalau mlm2 ada hal penting ke..leh msg..segan sy nak ketuk pintu
saya:: (yareba..yareba..)boleh! (dlm senapas)
dia:: saya msg awk nnti ek
saya:: okes..mcall sy..



Pss I luv u:: aku ke yg jual minyak??

2 comments:

msinsiyur said...

sweett~~
cam dlm drama..huhuhuhu

feresa~* said...

huu..drama swasta..ehemm