Monday, January 17, 2011

Kemalasan ke lab..Kerajinan Di rumah..ehem..

Hari ni malas betul nak pi lab..maybe sebab semalam ada kelas..so dah set dlm otak ari isnin sure penat..xelok..betul..kenapa la sy suka fikir macam 2..namun..i rajin dirumah..nak bukti?? betul nak bukti nih???sy siap buat reward untuk diri sendiri..tapi next post la sy tunjuk..


sy rajin taw..




yer sy rajin..




uish..betul la sy rajinnnn..




haha..betul..xtipu....




buktinya ialah..dari ini..




kpd ini..





Dialog bersama jiran semasa wat kojo ni..dr kul 130-400ptg..wat keje sambil berfB..ehem..Jiran ku tu lelaki..budak skolah rendah lagik..i rasa darjah 5 atau 6..dia tgh angkat baju..rajin betul..

Adik:: Makcik kenapa cangkul..kenapa x cabut je rumput tu
Me:: ehehe..(dia panggil aku makcik plak..tpakse i gelarkan diri i makcik..huu)..Makcik xde glove la dik..rumput umah ni dah panjang..terpaksalah makcik pakai cangkul..kalau x..luka2 tangan makcik
Adik:: o..ok..rajin makcik ni..
Me:: (ok..tipu sunat lagi..dia x ckp pun aku rajin..dia cuma senyum je..hehhe)


Bagus betul budi bahasa budak tu..tegur i..jgn igt semua dak skolah kuang asam taw..ada juga yg sopan budi pkerti..:)



Nota Kaki:: Bila kita nekad..kita pasti boleh..InsyaAllah...:)

2 comments:

nur easy said...

cam best je cabut2 rumput tu..;) hehe permulaan surirumah y baik selain rajin didapur

feresa~* said...

Pn easy:: x best..sakit2 pinggang dibuatnya sbb mencangkul hoho...tanda dah lama x mencangkul..hu..