Friday, April 15, 2011

Panas

aku rs aku updet blog ni..mcm men'tweet' plak..kerap bebenar..just nak bgtaw..cuaca panas gilew..igtkan materials aku dah siap sumer utk LR..rupa2nya 1 part penting aku x wat langsung..1 satu paper je aku baca..

semalam kuar pi hantar surat kat PPS pasal kes exam tu..pastu drive thru ke McD...ok kesah pasal McD..i taw ada yg boikot..aku x berapa nak boikot sgt..kalau terasa nak mkn..aku mkn..janji halal..pastu xde la tpikir nak melabur ke pihak2 tertentu..cuma pikir nak isi perut pastu leh melaburkan apa yg disi..yerla..ada input mestilah ada output..

1 day aku kuar lunch bdua ngan kwn baru..haruslah gf ok..then naik la keter aku pi maidin..sbb dia pun nak lunch katanya...seems aku pun xpenah pi maidin kan..asik tala jusco je beli grocery... sbb market kat area umah aku kul 12 tgh hari tutup..dan semestinya aku agak rajin nak bsiap semata2 nak pi market..owh..that is not really me..aku suka yg mudah n x complicated..hoho..maksudnya..skali kuar pastu setelkan apa yg patut..xsuka la kuar dua tiga kali..huu..tapi ada kwn aku tu sanggup kuar 2,3 kali..super energetic okeh..

Disebabkan aku nak mudah..aku ckp la..y not we lunch kat Mcd je..dia kata dia x berapa gemar sgt fast f00d..n for ur info..dia ni kecik molek..kalau aku jln sebelah dia..aku rs pertumbuhan aku ni abnormal plak..hahah..tapi xkan aku nak jalan tinggalkan dia kat blakang kan..x senonoh ok..ksg2 rasa bjalan ngan kanak2 pun ada..sbb tinggi dia sampai bwh ketiak aku je..tapi dia ada anak sorang..sehat n gemuk..hasil susuan badan..ari tu aku nampak dia kelek anak dia..sampai senget2 bahu dia..tapi kalau org tgk dia sure x sangka dah bkawen n ada anak..iyolah..bdn kecik..lain la mcm i ni..single pun org igt anak dah beratur..hoho..

so few days later..we konvoi..ekceli dia ni pi satu place ni..aku plak..nak kuar dr place tersebut..hahah..sbb dtg follow org lain..akibatnya..xtaw mcm ne nak kuar drp tempat tu..so bila konvoi 2..few minutes later..baru i nampak stiker boikot mcD kat blakang keter dia..hoho...br i taw nape..rupanya ini al-kisahnya..


Psss I luv U:: neves..tik tok..tik..tok..

No comments: