Friday, April 1, 2011

x lawak lor..hu

tahula esok maharaja lawak..tapi berpada2 kot yer pon...


me : Abg..wat per 2?
tunanganku : nguyah sambil tengok tv. Kenapa?
me : saje je tanya..eh..tanya pun xleh ke..
tunanganku : awk wat ape plak??
me : tgk tv..abg, nnti abg jemput ke kwn perempuan opismate abg time kenduri kat umh sy?
tunanganku : tak kot..nanti diaorg tau r abg dah kawen..hehhee
me : gatai!..(wachaaaa..rasa mcm nak bakar je bekas hantaran ni)



Psss I luv u:: utk lelaki--> tlg jgn wat lawak mcm ni kat tunang u..

4 comments:

DiLLaiLa said...

hahahaha..
ada laki mmg pesen nye camni..xreti nak show how they feel pd kite..lg2 kalo ade org luar..cthnye laki aku...uhuhuhu...sabo ajelah cheq..;)

feresa~* said...

2la dilla..nak gelak mcm menyokong plak apa dia kata..kalau x gelak dia kata x sporting plak..ko balik x msia? kenduri aku 30 april ni..jemput dtg..nnti i tag u..

fazleen said...

ko pon 1.. tye soklan x logic

feresa~* said...

logic la..soalan tu br intro..belum mendalam..xkan nak reveal kat sini..apada..