Thursday, October 20, 2011

Tak Bebaloi Langsung

Aku kan pengguna VS..dan juga menjual VS..(klik sini untuk ke blog shop aku)..aku beli lah secara online guna perkhidmatan vsHUB..direct ke website Victoria Secret..sebelum aku decide nak pakai vshub ni..aku memang survey..so aku survey la kat internet..baca blog2 ni..semua kata bebaloi-baloi..murah la..bla..bla..dan sebagainya..semua kata murah..apasal aku rasa tak bebaloi langsung barang VS aku beli melalui VShub ni..huhu..maybe diaorg ni kaya-raya kot..ataupun pernah guna servis lain..tapi lagi mahal daripada vshub ni..ataupun barang-barang yang diaorg beli kat butik mmg berganda-ganda mahalnya..

Tapi dalam kes untuk barang aku ni..yang aku nak jual ni RM54 sebotol..tapi modal aku RM60 lebih untuk harga sebotol(skali shipment fee dan cost lain2 yang dicaj kepada barang aku..ni aku tak mintak insuran..postage standard) ..memang tak balik modal..nasib baik aku beli 5 botol..sekali ngan shipment kene rm300++..walaupun tak balik modal aku bayar juga lah..tengoklah nanti..sampai pintu aku..ada cost lagi ke tak..ini adalah sekadar percubaan aku untuk mencuba vshub ni...tak cuba tak tahu..nasib baik aku beli 5 botol je...kadang-kala aku rasa baik aku jual produk malaysia je..tak ada lah cost apa-apa..mudah dan senang je..hee..tapi nak buat macam mana..dah tersuka..ehem..


Buat VShub dan sesiapa..ini adalah pendapat peribadi saya sebagai pengguna yang berpendapatan sederhana..

No comments: