Monday, March 26, 2012

TABITA

Kejap lagi nak try product skin care drp indonesia..namanya TABITA..tgk testimonial mcm bes je..tak sabar-sabar aku nak salin kulit..harap2 kulit aku ni tak sensitif ler..tapi sementara nak tunggu kulit cantik..khabarnya..amatlah memeritkan..aku nak nampak glowing time wedding adik aku nnti..ehem..tapi before wedding jgn tkejut kalau nampak muka aku kulit bersisik..oh yer..aku beli dengan peej..sila la pergi ke blognya kalau nak order..dia pun jual murah..dan jual regular pakej..

Kalau muka aku ok aku plan nak jual juga..boleh la cover maintenance muka aku ni..hahha..tapi tak tahu la boleh dpt murah ke x..aku nak cari esklusive set..boleh tahan lama hinga 4 bulan...sebab jiran2 aku ni ramai student bandung,indonesia ..hoho..bolehlah aku kirim 1 set..nanti dah naik kerja..minta tolong student yang duduk sana pula..ehem..=p


Psss i luv u:: mlm ni nak diet..tapi lapo yg amat..sampai pening2 kepala aku..huhuh

2 comments:

ikanbesh said...

nanti update ea.. serius ak pon teringin nk pakai tabita tu.. brp lame da pakai?

bila falin kawin?

cumel~* said...

aku baru try mlm tadi..haha..ko tempahlah dgn kak siska dia pun nak balik bandung 29hb ni....falin kahwin 26/5=nikah. 27/5 sanding..datang tau..ajak semua family,huda,ben,mincai,mimi..dtg mlm n siang..nikah lepas asar..mlm berinai..