Tuesday, April 3, 2012

TABITA day 8

ok..still tak tunjuk pic lagi..sebab malas nak pakai tudung..so far skin cerah sikit..tapi hubby i cakap putih bekilat dan nampak tak natural..pastu suami aku cakap muka aku naik pimples 2,3 ketui..huu..

Haruslah x natural putihnya..macam manala muka aku ni nak nampak putih natural..dah kata produk tabita ni mengelupaskan kulit..kulit i mmg dah kusam..dok paksa2 dia jadi putih melepak ala2 aktress indonesia tu..mcm mana lah dia nak natural..huu..

Tak apa..baru lagi..nanti day 20 aku akan tunjukkan..perbezaannya..sekarang keluar rumah tak pakai mekup..sebab nak try..ok ke x muka tanpa mekup..tapi muka mmg berkilat..ko sediakanlah tisu dlm handbag..muka aku ni mmg berminyak..pakai tabita ni lagi la silau mata org kalau tengok aku..

But me as usual..tak bawa tisu pun..so nanti i nak siap2 dalam beg..senang nak tenyeh2..tak suka sangat muka berkilat-kilat..sekarang ni nak makan collagen dust..tapi tengah tunggu cik P datang..harap2 xdatang ler..& pregnant la aku..xapa..lepas 9 bulan nanti baru aku mkn collagen..nak jadi hot mummy ok..sekarang ni dok telan asid folic dan seangkatan dengannya..


Pss I luv U:: Doakan I ok..=D

No comments: