Wednesday, January 30, 2013

GDex express Batu Pahat yang tak express

Dah dua kali aku terkena dengan GDex Batu Pahat ni..sebagai pembeli barangan online..dah dua kali diaorg hantar lambat ke rumah aku..sepatutnya keesokkan hari sampai..ni lusa baru sampai..dah la bayar mahal..Skynet parit raja pun sama..skynet tu suruh aku datang ambil sendiri..

Aku duduk di parit raja..bukannya tinggal dalam hutan..Pos Laju tak ada problem mcm ni..hari ni hantar..esok sure sampai..lain kali kalau aku beli 09..aku xnak barang aku dihantar pakai gdex ke or skynet..bazir duit aku je..

3 comments:

hjsazali@uthm.edu.my said...

good writing / brilliant!

Anonymous said...

Pos laju pt raja pon same

Petua Awet Muda said...

yg terbaik pos laju.. yg lelain tu sprt gdex pergh lemau lembab slow bermasalah..tak tahula pengurasanya..barang saya pon lembab masih blom sesampai ni dah 6 hari ni..sblom ni pon sama lembab .. tetapi kekadang cpat plaknya..apahal ntah si gdex tu.. pos laju best.. saya dok pekan sri gading jer..bukanya pendalaman pingir hutan heeheehaaa