Sunday, March 7, 2010

awww...i'm melting~**

dushhh..Dushhh..

Cair sy pabila dpt text mcm ni..

"awk sy nak bterus trg dgn awk, knp sy syka bkwn dgn awk, awk ceria orangnya, sentiasa nampak manis, lagi2 bila awk senyum..semakin manis sy tgk awk. Lagi satu penampilan awk dan kesopanan awak memang baik sy tgkk"..




Nota Kaki: erk..sopan kah aku??

entry ke 100

wassup..wassuppp..

wah..dah ke 100..wuuuuweeee..kenapa masih bjaga? keran ptg tadi dah tido..
suddently aku terasa nak mengupdet..sekang tgh bz nak tanda2 assg..pastu nak wat final exam..so agak kelam kabut bagi seorang ini yg x berapa pandai wat multitasking.....


Nota Kaki: Semoga Allah membantu sy dan keluarga saya..Ameen..

Thursday, March 4, 2010

adoyai..its quite long i'm not blogging

halllowww..how wowww you???..(erk..pengaruh raja lawak..)

Mcm tajuk post ni..dah lama i x blogging..sebok bebenor kew seorang ini??
jawapannya ialah..idak la sesebok mana pon..pd masa2 terluang seperti ni..seorang ini merasakan masa yg ada perlu digunakan utk tido serta merehatkan diri..
erk..bukan malas..seorang ini..memerlukan tenaga yg cukup utk membuat persediaan kelas..tapi faham ke anak2 didik nih? seorang ini kadang kala kecewa..bak kata seorang itu, kalau memberi harapan yg tggi dalam sesuatu pekara..potensi utk kecewa itu agak tggi..maka seorang ini mengambil keputusan utk bersederhana dan tidak memberi harapan yg terlalu tggi..tetapi seorang ini sentiasa akan berdoa dan ikhlas bila melaksanakan kerja yang diamatkan..wahh..tiba2 seorang ini merasakan ada lingkaran putih di kepalanya..wink2..

Seorang ini juga agak merasa hampa walaupun bgembira pada suatu hari yg lalu..ni kes apbila seorang itu asik memberi pendapat mengenai bentuk badan seorang ini..kenapalah seorang itu kerap kali bckp sedemikian..sehingga seorang ini merasakan rendah diri..sampai dapat merasakan cas2 negative telah menyelubungi seorang ini dari hujung rambut sampai ujung kaki..dari luar kulit sampai ke dlm tulang..(huyooo)..seorang ini tidak pernah rs serendah seperti ini..seorang ini sememangnya mempunyai fizikal seperti ini sejak dr kecil..seorang ini menerima sesiapa saja sebagai kwn tanpa byk memberi komen walaupun kdg kala terfikir juga utk memberi buah fikiran...tetapi..kenapalah seorang ini menerima byk komen dr seorang itu..ewww..kdg kala gerammmm..tetapi mungkin environment pembesaran seorang itu tidak pernah dikelilingi oleh org yg sama seperti seorang ini..maka seorang ini menganggap seorang itu mungkin hanya dikelilingi oleh individu2 yang bersaiz bawah L je..walaupon seorang ni bersaiz besar..seorang ini mempunyai semangat yang besar taw dan turut mempunyai hati sensitip yang agak besar juga..seperti yang seorang ini ckp..kepala seorang ini SEDANG mempunyai lingkaran putih yg agak tebal..maka seorang ini berazam utk x amik kesah apa seorang itu ckp..seorang ini akan anggap seorang itu hanya menyanyi2 utk menghiburkan seorang ini shj....weee~**

Citer hwot: My neighbour dah wat balik perangainya selepas 2 bln menyepi..perlu kew..hukhukhuk..;'(

Nota Kaki: Seorang ini beranggapan lari2 anak drp seorang itu adalah jln yg terbaek..~**

Thursday, February 11, 2010

byk ceritera

byk mender nak citer..tapi x taw nak tulis aper..masa dah suntuk~**





Nota Kaki: Semalam dpt berita gembira smoga semuanya selamat~**

Sunday, January 31, 2010

bjalan dlm gelap~**

kdg2..bjalan dlm gelap ni memang thrill..tapi..sy bukan lah org yg begitu adventurous..sy adalah wanita yg pura2 menabahkan diri..tetapi sebenarnya takut menghadapi kebenaran hidup..sy takut untuk belajar lagi..sy takut tergolong dalam golongan andalusia..sy takut sy akan keseorangan..sy takut kawan-kawan sy kawen..sy takut x menjadi anak yg baek..dan sy takut utk menunjukkan perasaan sy..(ehem..) kadang2 sy suka bjalan dlm gelap...meraba-raba dan bertawakal untuk sampai ke destinasi...ini menunjukkan..sy tidak la sepenakut mana..sy seorang yg berani juga..sy berani buat apa yg hati saya inginkan..saya berani membuat pilihan..walaupun saya ragu-ragu..saya berani mengembirakan hati sya walaupun saya rasa sy tidak la segembira mana..saya berkawan..saya berhibur..saya ketawa..saya juga berani untuk tidak fikirkan masalah saya dan saya mendengar rintihan kawan-kawan umpama saya seorang yang bebas dari masalah..sy juga seorang manusia biasa yg mempunyai perasaan itu..tetapi ada yg tidak memahami sy..memberi pendapat dan tidak memahami saya..sehingga sy membuat satu keputusan yang besar dalam hidup..kadang2 sy rasa saya begitu lurus dan mendengar kata-kata seorg itu..sehingga seorang itu boleh mempengaruhi keputusan saya tetapi akhirnya yg seorang ini juga yang menangungnya..

Ketika dulu saya bjumpa dengan seorang itu yg senasib dengan saya..seorang itu mencurahkan segala perasaan duka kepada saya dan asyik merintih kenapa sy begini..dan kenapa nasib kita begitu..saya diam memikirkannya..manusia sememangnya begitu..bila dilanda musibah..kita xkan berhenti merintih dan mengenang nasib..dan apabila seorang itu menemui kebahagiaan..sy sedar kesedihan hanya boleh dirasai oleh diri sendiri dan tidak boleh dikongsi dan akhirnya seorang ini juga yang menanggungnya...

nota kaki: seorang ini sukar utk bkongsi lagi**

Monday, January 25, 2010

January will be enD s00n..

this is not a good news for me..january will be end soon..i'm still doing nothing for my PhD..hello..am i happy being like this? waiting someone kick my ass from my fac..teaching is good..but like i always said..its really tiring especially when u hv to get ready before u enter the class..huhuh..if last time i'm like this for sure i will get 4 flat..heeee..thus my aim will be:

1. survey university
2.get potential spvs
3.study ielts 1 or 2 hours per day
4.read 2 papers in 1 week..
5.go to gym
6. enjoy my new hobby..swimming..erkk



wow..its sound hard..but..perlu ke no 5 dan 6 tu..ahaks...


Note: Luaran x menunjukkan apa yg kita rasa~**

Tuesday, January 19, 2010

Isit~**

eww.. isit good?
petama kali dlm idop weee..






Nota Kaki: 99 call per day..i feel hwottt duh!