Monday, November 24, 2008

PSZ UTM

feresa, aida & shamala


hureey..harap2 ari ni dapat siapkan assignment, seronoknyer..ari ni ada kawan dah dapat keje..bagusla..dia asik ckp busan dok umah..pada aku syok lagi dok umah..x yah la bkerja..hahhaa..ni pic amik kat lib..hehhe..mcm trafic light..merah, kuning & ijau..kosong kan library ni..ni sebab cuti sem dah bermula..kami je ada kat sini...pastu i pon amik pic ngan akak nurzaini..hikhik...




wif k. nurzaini

6 comments:

aida said...

hohoh..sungguh rajin ya..sampai kene jemput pulang oleh pakcik library suh balik..hahaha..lib ni penuh dgn memori la

XEEA said...

i've found u!
hahaha
senyap2 stalk blog aku yerh
mish u..

feresa~* said...

hahaha..sowey la xeaa aku x mtk izin..ngehngeh..aku pon nak memblog gak..so ni kira mcm pancing pengunjung..wakaka..


yeap2 kenangan giler lib ni..huhuh..cuti dah start da pon kt memerap kat lib..hyper rajin btol..

aida said...

wowowow..updatela..ke bz nengok filem yang byk..uhuhu

easyou said...

wah..psz y ditinggalkan 7 tahun dulu..

mohdnajwan said...

Shamala ni yang pegi Infosys tu, isnt it?

http://www.najwan.com