Friday, November 28, 2008

my vacation ku bmula~

hohoh..semenjak balik kg ni..idupku sememangnya di depan laptop..memenuhi masa dgn menonton koleksi2 citer yg diminta dr hairul..(aku siap beli hdisk lg..)..mmg manyak btol citer2 korea the movie yg aku tgk..huhuh..citer siam pon manyak..so scary..swonok btol..aku mmg suker nengok citer2 mcm tu..tp ada kwn2 ku x minat nak tgk..aku xderla berani sgt..kdg2 tgk kat celah2 jari..huhuh..tp inila yg dikatakan mencari kepuasan idup..lain org..lain la caranya..

Semalam perjalanan ku telah bermula..(haha..mcm pi obersea plak)..aku telah ke prt raja..mcm2 plan nak wat..nak jumpa kwn2..bleyla isi cuti2 skolah ni..biler lg nak jumpa kan...tp x amik pic pon..maklumla..smlm agak kurang mood utk amik2 pic ni..ari pon samer..nanti i cuba cr mood memblog yg hampir hilang..hikhik..br je janji ari tu kan..

Tiket pon dah beli nak ke ipoh..sit no.25..sib baikla beli cepat..kalau x bising la kakak aku tu (shamala..siapa lg)..maklumla..ari sabtu..kira2nya aku akan bmalam di dlm bus..hohoh..siapakah gerangan dok sebelah aku..aku mgharapkan xder owg..hehehe..so aku bleyla bgerak bebas..selama 7jam pjalanan tsebut..kalau x aku akan kejung jek..tanpa mgerakkan sgt leher n tgn ku..




Marrying High School Girl (klakar2..tp hero dia agak baik sgt..huhuhu)




My Boss, My Hero (wakakka..best2..)


Long Kong 2 ( Art Of Devil III)~ngeri..seram pon seram..hohoh


Manyak lagik yg aku tgk..malas nak cr gambo kat tenet..ni belum lg novel yg aku bc..aku br baca 1 novel..(bab 1 baru)..huhuh..membaca mmg agak malas sikit..menonton mmg suker..:D..ni jek yg aku wat spanjang 3,4 hari aku bcoti ni..sronok bangat..YEy~**

2 comments:

easyou said...

konnichiwa feresa san. my boss my hero..mmg kelakar kan. best2

Xeea said...

sudah link kamu =)