Monday, December 1, 2008

Back 2 seremban..~

Semalam kul 10 baru sampai umah..dr kenduri Aida & suami di teluk Intan..Alhamdulillah..Selamat sumernya..aku pun selamat sampai jugak..aku balik menumpang kak nurzaini..dapatla kawan baru..kak sham..kami bkonvoi ngan keter myvi puteh..(bashar n the gengster..)..jgn memain..balik kl follow gps tuh..bagus btol..dulu masa nak pi jenjalan..ayah aku bukak peta jek..skangkan dah maju..kalau nak jenjln..kowang pakai la gps..aku nak pakai pon x bley..kena beli handphone baru dulu..bila la saat itu akan tiba...

ni nak share ni..aku aderla pic2 yg diamik..ada gak x sempat..ni pakai hp kawan2 la ni..
Day 1, Thurdsday : -Xder pic- :(
Day 2, Friday : around 11pm-Old town BPMall, Bpahat


wif zana..cam kembar plak..cuma aku x pakai spek..kalau x..mmg nampak..masa pi 7e nak mkn aiskrim..casher tu siap pandang aku n zana manyak kali..kejap tgk aku..pastu tgk zana..pastu tgk aku balik..pastu zana..huhuh..mesti dia ckp.."depa ni kembar ke?"



Ni memang habit..aku suka tgk apa yg aku tgh mkn...heran kot..naper roti ni kaler cokolat..hoho



I tgh minum..ayor white cofee..mlm tu pon kami borak2..xtido..yey~


Depa ni la yg mlayan aku kat sana..si pasangan bahagia..(si montel ngan si comel)

Day3, Saturday : Kenduri Kawen Dilla..maap..pic kat huda..dia x email lg

Buah tgn dr kenduri Dilla..terima kasih Dilla Sekeluarga..


Day3, Saturday nite : I'm in da bus to Ipoh..10pm-430am
Day4, Sunday : Went to Teluk Intan for Aida's wedding..Ni pon xde pic wif Aida & hubby..so tggu orhan email to me..




Ni bunga telor Kenduri Aida..aku x mo focuskan kat bga telor yg cantik tu..tp cuba tgk tgn model tu..akka aku ni kayer giler nih..dier kalau dah merlaram..mcm dia plak nak kawen hari tu..hikhik..



Harap Pengantin suka..dr batch 9 Infosec 2008/2009





2 comments:

Xeea said...

aku tau tuh tangan sape.

cik siva shamala!!!!!

yeay!! seploh markah untuk aku.

huuu

feresa~* said...

ya btoll..kasi 5 bintang jugak yey!