Wednesday, December 17, 2008

i'm back..

olaaaa...akhirnya aku mendapat nur ptg ni..ngehngeh..lately malas nak memblog ni..maklumla dok umh ni mcm2 wat..tgk tv, mentenet, meguruskan umah & adik2 (tapi mcm manyak adik2 yg mguruskan idupku..) aku kan kaklong..so mostly..akula mando..:D..ni nak citer aper aku wat mggu lepas..xderla menarik pon..

Wednesday (10 dec 2008)..Ada plan ngan abg madan nak pi kg sega..melawat family angkat..so plan nak pi ngan kwn2 tautan warisan yg lain..windunya ngan kamoo2 semua bilala dpt kumpul borak2..aku biasa jumpa zana jek..ari jumaat lepas aku pi umh dia..sbb dia mtk tlg isi telor kat bunga telor..packing brg2 anak buah dia nak kenduri berkhatan..urmm..meriah gakla..mcm nak bertunang jer.. :P
Bila nak besar2 ni susah nak kumpulkan kwn2 ni..sumer dah keje..aku pon ader gak plan ngan kwn2 aku yg lain mggu tu..nak pi pc fair ari jumaat nak pi kenduri kawen kat tampin ari sabtu..

Ari khamis(11 dec 2008) ..aku pi case..meet my supervisor..discuss about project next sem..urm..nak wat survey mcm agak rumit bgku..so aku pun decide nak wat something new utk diriku..xpenah tau aper mender ni.. steganography+watermarking+wavelet theory..apakah itu? aku pon xtaw..kena manyak bace lor..doakan aku ni mjadi rajin yer kawan2..aku pon xpandai coding2 ni..bahayerkah aku memilih projek mcm ni? uwaaa....

Jumaat (12 dec) suddenly plan yg dijanjikan utk ke pc fair..terbatal..aku yg xbley join..sbb sepupu ayah aku n familynya dtg mlm tadi..ampunkan i kak nurzaini..mak aku x dpt cuti sbb opisnya xde owg..so aku kenala ade kat umh..yerla..sbb aku x pandai masak..yg masak makcik aku tu je pandai..so aku kena ada nak tunjuk garam kat ner..beras kat ner..tp jgn igt i x pandai masak dah..hehhe..dah reti taw..cuma kalau ada owg yg bpengalaman ada..i malu lor nak tunjuk skill..hehhe yerla..sbb aku pon wat keje pon mcm siput..owg dah terer masak ni xsuka owg yg lambat2..:(

Malam sabtu tu aku temankan mak pi ladies nite..utk perkep..aku pon xtaw..dah kata utk ladiest..so sumer pompuan la..10 owg je laki kot..aku pi sana pon temankan mak plus mkn2..besla gak..aris ariwatan pon ada..suker depa ni..aku pon melayanla lagu2 dier..lagu2 sedih plak tu..zasss..layann je..pastu ada ponco2..reramai ponco2 aku xtaw aper tu ponco2..mak aku ckp dia ada step..adik aku pon pandai ponco2..terer gak depa ni..lagu cepat2 plak tu..huhuh..


Ari sabtu i pi tampin..kawen zura (satu kelas masa skolah n matrik)..dia ni umpama kembar aku..besday dia 3hb jan..muka sama..pakai spek..debab pon debab..tp..dia dah kuruss..cun2..aku je debab lagi..jumpa nana, kak win, bibah..swonok btol..:D..

itula alkisah..aku wat sminggu dua ni..sabtu ni nak pi kenduri kawen lagik..ahad plak ader kenduri lg..swonok2..time ni la nak jumpa kengkawan..:)

3 comments:

Afida Anuar said...

kg sega tu kat mana letaknyer cheq? gagagagga

cumel~* said...

hehhe..kg tu wujud k.fida..kat rantau, negeri sembilan..ni mesti igt xder ni..

SuFarizan said...
This comment has been removed by the author.