Friday, May 22, 2009

Kain Langsir

Ari ni pi kedai Nagoya kat teminal 1 utk beli kain langsir..Ari sabtu ni ada 'Apple' wat promosi nak ajo jahit..ni anjuran Wanita UMNO..so kalau nak join kene beli kain kosong semeter dah juga kain bunga2 semeter..

Kejadian ari ni aku hampir menghimpit pakcik yg sedang naik motor..adoyai..time aku ngan mak la kejadian2 ni berlaku..biasanya aku adalah pemandu berhemah..perihatin dan bjaga2..sib baik pakcik ni x marah2..dia pon mcm panik2 je..agaknya pakcik tu ketakutan..sib baik xder aper2..tp aku kene basuh ngan mak secara percuma..

Lepas kene basuh & skolah dengan emak..aku pon naik la parking kat T1...punya la susah nak cari parking..sampai tingkat 10 aku mendaki..kalau full bgtahula full..inila dia org nak cr untung je..nasib baik kebetulan kat tgkat 10 tu..ada org nak kuar..so dpt la parking..

siok gak kalau dpt blajo wat langsir..buleh la aku tuka kaen langsir kat bilik asrapol aku..ni la kainnya..tp kain kosong tu aku beli yg jarang2..takut gak kalau tujuan kain kosong tu nak buat bahagian atas langsir..aku beli jarang2 ni sbb bilik aku tu gelap..kalau langsir tebal2..nanti xde pencahayaan plak..aku ni umpama bunga yg kembang mekar..wakaka..Kain langsir ni dua2 semeter rm3.50 so total rm7 yg dibiayai oleh ibunda kesayangan..huhu..i luv u mummy...lepas merayap kat t1..kami pon pulang..


Tema kaler biru..wow..i like..



Ni kene praktis pakai mesen..susah woo..terbabas je..abis la benang sgulung





No comments: