Friday, July 24, 2009

Cup Cakes Lagi..

olaa..aku kat seremban skang ni..sepatutnya aku mengkoding..tetapi aku telah membuat kek lagi..wink2..kek aku menjadi TETAPI..icing nya terlalu manis..hurmmm..kencing manis dibuatnya..huhu.. Ada x diantara kamoo yang ada resepi icing yg x manis? Kat bawah tu ialah bahan2 yang aku gunakan untuk icing..mungkin next time kene letak 1 cup sugar je..huhu..cian jiran2 aku..kene makan kek manis mlm ni..xper..nanti saya buat yang kurang manis yer..:D


Icing Receipe

1/2 buttercup
3 cup sugar powder
1 tbs vanilla
2 or 3 tbs milk


Yeyyy..kali ni letak susu..


Selepas di hias..1st time aku hias ni..tapi x semua i hias..adik aku yang banyak hiaskan..suka2..yey!


Nota Kaki: Kan bagus hidup ni sentiasa manis..semanis gula~**

8 comments:

Yushards said...

bagus2...sudah menjadik...

nk kurang manis..kurang kan gula laa cik...tak payah ikut sgt recipe tuh... ikut sesedap rasa... :D

(aku buat icing tak penah sukat gula....main agak je)

feresa~* said...

oo macam tu ke..perlu lebehkan butter x?ke letak tepung?

sCha zaNe~ said...

untuk i xde ke cheq...?

feresa~* said...

Nanti i cuba buat lg yer wink2..harap2 kali ni x manis sgt..:)

~~Noly said...

icing masuk ckit je gula..noli gune susu pekat gak..rs lemak2..hehe

feresa~* said...

noly guna:

butter
susu lemak
valina


bahan2 ni je ke noly?

ikanbesh said...

wah!!! hebat!!!
nanti ak blk sban buatkan utk ak satu k

feresa~* said...

terlalu manis & comot..huhu..nanti eden torai lagi..