Thursday, July 30, 2009

should i feel better?

Secaralah tiba-tiba aku telah ke uthm untuk mencari penyelesaian untuk pelbagai masalah yang aku hadapi pada masa ini..Masalah projek dan masalah diri..Walaupun sedikit je progress yg aku boleh buat..tetapi bolehlah dari takdo..Terima kasih kat kawan-kawan yang membantu..nanti takde lah aku malu nak mengadapt spvs aku hari jumaat ni..

Masalah hati dan perasaan pon telah diuruskan..walaupun agak tak berapa nak mengembirakan..tetapi lebih baik aku bertanya dari terus berharap..Tindakan ini lebih baik daripada aku sentiasa membuat andaian yang merepek-repek..(ish..ish..tak elok!)

Semalam berbuka puasa di sushi king..& hari ni hari last aku berpuasa..Alhamdulillah..Zana, huda, pakcik & makcik berbuka puasa dengan aku..kami mkn satay kat Bakry, muar..yum2..


zana & huda at sushi king..tetapi aku di mana ya? Sudah tentu aku lah photographernya..huhu



Banyak aku mkn..crdt to Zana dan Huda sbb bw aku mkn kat sini..mkn satay dan minum kopi panas..besnya..


Aku juga makan soto..urm..byknya makan..tapi x kira..bes jugak satay kat sini..

Soto Nasi Impit..



Bubur Nasi di area kedai wildan..Ini yang aku idam2 kan..akhirnya dpt..ni la supper aku..wink2..



Nota Kaki: Malu Bertanya Sesat Jalan~**

4 comments:

sCha zaNe~ said...

oit...
g muar apesal x ajak...
hu3...
sy pn blk muar...
cuti H1N1...ki3
tahniah cheq...projek u jalan gak...
i nie..adoiiiiiilaaa

DiLLaiLa said...

waaa bestnye..bakri kedai ape cek namenye...leh try ni..nyam3...

feresa~* said...

sha: La..igtkan u kat umah kakak..huhu..kalau tau leh ajak join..

Dila: huhu..xtau kat ne..tapi kat skolah asrama...tanya zana..dia tahu jln tu..mmg best & murah..wink2..

ikanbesh said...

hurm bestnye satay tu.. ak le mkn byk jaw sakit ...
jadi mkn sikit je
so smpi skrg da xle mkn byk
perut jd senkak?
adakah menandakan ak da xmo mkn


ohh tidak