Monday, August 3, 2009

Indahnya belajar~**

Indah ke belaja ni?..Currently sangat-sangatla sibuk..sampai sikat pon x tau letak mana..sebenarnya masa tu boleh dicari dan diisi dengan baik..dan memang tanggungjawab diri sendiri kene pandai-pandai uruskan masa tu dengan baik dan berdisiplin..tetapi disebabkan masa telah dihabiskan untuk bersuka-ria maka perasaan huru hara aku semakin membuak-buak..manakala ketakutan pula setinggi gunung..oleh yang demikian nak berfikiran waras pun dah tak boleh...Doakan saya ye kawan-kawan ;)




Nota kaki: Jelous dgn kawan2 yang dah abes blajo..:P

4 comments:

ikanbesh said...

belaja ni best

Yushards said...

blaja laa besh..keje tak best dowh..

sCha zaNe~ said...

siannye cheq...
sikat pn da x ingat letak kat ne...
hu3...doakan kejayaan bersame...hee~

feresa~* said...

InsyaAllah..kita sama2 berusaha & berdoa okie..;)