Sunday, October 11, 2009

Konvoi Raye 2009


Lokasi: Umah Nik Ahmad Kamal

Ahli-Ahli konvoi: Yus, Ruby, Shamala, Aku yg comel, Helmi,Nik Ahmad Kamal (tiada dlm gambar) dan Abg Im (join di umah Helmi)

Rumah yg diserbu:
1. Ruby
2. Xeea
3. Nik Ahmad Kamal
4. Helmi
5. One Utama


Rumah Pertama: Rumah Ruby

waktu ketibaan: 1030am

Pagi2 kami dah bertandang umh ruby..1030 am hoho..
Berikut merupakan menu yang konon2 ruby kata dia masak ialah:
=====
satay+nasi impit+kuah kacang
karipap
roti jala+kari ayam
air f&n epal

~** besh gilerr bekpas mkn satay and sumer yang terhidang aku rasa bebeh..

Rumah Kedua: Rumah Xeea & Hubby

waktu ketibaan: 1230 noon

Speggeti+ meat Ball
Tiramitsu
Kuih Comel- aku amik kuih bentuk cow & ikan kot
dadih

~** Dari ala-ala melayu kami pergi ke Italy..mkn spegeti tu..Pandai giler dia masak..shamala panik sbb dia x belajo masak lagi..hehe..Memang mabeles!


Rumah Ketiga: Rumah Nik Ahmad Kamal

Waktu ketibaan: 1430pm

Nasi dagang
Blueberry tart
Cocktail (btol ke eje nih..hee)

~** Nik Ahmad Kamal kata dia x masak..tapi dia yg beli santan..dari spain kami ke Kelantan..hehe..mmg masyukk..first time mkn nasik dagang bila beraya di rumah kawan-kawan



Rumah Keempat: Rumah Helmi

Waktu ketibaan: 1700 pm

Mee goreng
Cup Cakes
Ayam goreng

~** Ni berada ditengah-tengah antara western and malaysia..hehe mmg bes jugak!



Rumah Kelima: One Utama

waktu ketibaan: 1900pm
Menu: PAPADOM

~** Memang kelako..hehe..sempat gak nonton..amat disuggestkan..sila la kwn2 pi menonton..sgt kelakar..

Punyala banyak aku makan..yerla menu-menu kat atas ni mmg mabeles..x leh nak kontrol..hoho Terima kasih buat tuan rumah dan kawan-kawan yg join beraya bersama-sama..seronok dapat bkumpul..buat kawan-kawan yg xtahu dan xsempat..panjang umur kt beraya bersama-sama next raya..InsyaAllah


Yey..Dpt buah tgh dr langkawi..Tengkiu!


Nota Kaki: Bes kalau dpt jumper semua org~**

3 comments:

sCha zaNe~ said...

cik feresa..pink gitu..

xeea said...

wahhhh. sakan betul korang raye ari tu eh. rugi btol tak dpt join :(

neway, nti dtg lepak parti bueh kt umah aku lg eh. tak puas aa gossip2 ari tu. kejap sgt rase. huu

feresa~* said...

sha: tu bukan bj raye thn ni..hoho

xeea: xper InysaAllah thn depan kt leh konvoi sama2 lg ok