Friday, October 16, 2009

sengaL~**

Bagi aku masa yang sesuai untuk memblog ialah masa aku TIDAK ada m00d. Dalam fikiran aku sekarang ialah kenapa aku tergolong dalam golongan hipokrit?

1. Konon-konon sy xmo sakitkan hati sesape..
2. Ya..aku tahu dulu aku mmg suka attack org bila aku x puas hati..tapi itu dulu...sekarang ni umur dah meningkat..stamina kureng..dah xlarat nak attack2 ni.
3. Aku Kesian..bukan takut dia ketakutan..kerana aku agak garang lebih teruk dr rasaksa..tetapi kesian kat aku sndiri sbb aku rs nnti aku kene balik
4. Aku rs baek aku diam lg bagus..(atas reason2 di atas)

Aku rs keempat2 sebab kat atas leh aku konklusikan sebagai alasan yg kukuh..jawapan yang lebeh tepat ialah aku ni hipokrit..ya aku tahu..ramai yang x suka org yg hipokrit. aku pon sama tapi series aku mmg x boleh nak dielakkan dr sikap itu..depan mmg senyum je..dlm hati asik ckp 'syg leh aku sepak ko x?..mcm citer 'the ugly truth'..kebenaran itu amat menyakitkan..



Nota Kaki: Susah kalau nak men visualize kan kebencian~**

No comments: