Friday, January 1, 2010

my age is dot dot

Bila tahun baru..umur aku akan meningkat..Alhamdulillah..Allah panjangkan umurku..untuk bernafas..untuk menghargai dan menikmati limpah kurniaNya..


Walaupun umoq meningkat dr 23 ke 24thn..(ehemm..)..masa dok hantar rpp kat fakulti tersebut..aku dok tcongok x dilayan di kaunter tu..terpakse beratur ngan anak2 yng sebok dok nak gugurkan subjek2..erk..akak cool je..so akak lambat akak beratur je lah..silap akak x pakai kad staff..maklum lew..umor dah meningkat..so lupa nak gantung kat leher..bila xdilayan..around 20 minit dok bediri..(sebab anak2 tu x mo kasi aku duduk..patutnya lelaki kene bediri kasi pempuan duduk..ni pempuan duk bediri plak..xsk!) br la dilayan..aku pon ckp la..

Puan tsebut: Yer dik nak aper.
me: Puan sy nak antar rpp ni..dan mintak jadual kelas sy
Puan tsebut: eh..lecturer kew..igt stdn..lupa akak..awk ada dtg semalam..sorry2..
me: Xper puan.. (sambil snyum cumel2 ditambahkan lg idung terkombang extra)

Kesimpulannya: aku x marah tggu lama2..sbb mmg patut kene ikut turn (ekceli suka bila dia igt aku stdnn yg belasan tahun tu awww i likeee)

Tahun ini..mcm xdew azam jew..sebab penat wat azam..hehehe..jadi yg hanya ada cita2 yang akan diusahakan InsyaAllah dgn izinNya..Semoga Allah permudahkanlah segala urusanku dan kwn2ku..





Nota Kaki: umoq meningkat tapi hati kene muda gitu~**

6 comments:

easyou said...

salam hari lahir...;)

ms insiyur said...

feresa..happy 2Xth birthday.hoohoho
kami igt besday ko coz awal thn ..same ngan zura kan?
cepatnye masa berlalu...dh jd lecturer dh ko....ngajar bdk lg....rasa cm br abis skolah kat sttj.

aida said...

hepy belated cik..cepat je masa berlalu kan..

semoga ceria-ceria selalu..dan dapat mencapai segala yang diimpikan

feresa~* said...

terima kasih..pn eize,zilla & aida..

zilla: tu la..kejap je masa belalu..a'ah..zura kuar 1 hari awal dr aku..wink2..

aida: yeap2..masa berlalu bgitu pantas skali..:)

dav_perantau said...

happy bestday solehah sangat..
dah tua rupanya dia ni....hahahaaaha..
xleh bagi ucapan bebanyak...

feresa~* said...

en.apis..maner ader tue..umor makin bkurangan la..:P