Wednesday, December 30, 2009

kunun2 BZ

Olaaaaaa...lamanya dah x updet..wink2..nak wat mcm ne..sebok gilos..pastu tenet aku dah potong..ni aku tenet di opis..opss jgn bg tahu boss sy....

Sejak masuk keje..balik keje dah collapse..stamina dah kureng..haha..balik keje mesti aku dah melepet kat depan tv..tgk citer cucu betong kalau aku sempat..pastu sambung tgk balqis sambil2 ngeteh..kalau teringat nak sapu umah..aku sapu +mop..

tetapi aku leh ckp aku mmg kepenatan...kene minum kacip fatimah ker? erk..maybe aku nak adapt ngan keadaan skang..hello..dah sebulan..still x leh adapt..goshh..sumthing wrong wif me kot!...


18dec 2009..
Hari keramat wat adik aku..Farah & Mi..Semoga berbahagia ke anak cucu..cpt2 kasih aku anak sedara byk2 okeh!

25 dec 2009
Krismas kat Kuantan..mula2 x mo pi..tapi last2 minute aku pi jugak..so pi borong kepok lekor..hv fun jugak..happy jumpa family huda..wish i can come again to ur house =D

29 dec 2009
Aku rasa aku keracunan makanan..erk..pening2 lalat..pi jumpa doc..doc kata aku x demam lor..erk..malu je..but i know sumthing wrong wif me..and yes..ptg tu aku balik keje aku collapse lagi..aku membuta dpn tv..x jadik nak kuar pi ekspo..next week kt pi..

Today
Setelkan jadual and lab sheet wif shamala..still have more notes to be completed..erk..susah nya nak wat nota..so 2 my beloved students tolongla hargai notes yg bakal u all terima okeh..penat wat nie..=P


Nota Kaki: makin jauh~**

No comments: