Thursday, April 8, 2010

ehemm..

well..sejak berikrar dlm post ini..byk yg x wat..heee...

1. Nak mula pose ari isnin dan khamis
(bukan tak nak buat..tapi tak berkesempatan..maklumlah i wanita u...)

2. Nak mula membaca buku kat list ni..
(bukan tak nak buat..tapi tak larat)

3. Saya nak kemas rumah hari2 sebelum tido
(bukan tak nak buat..tapi penat)

4. Saya nak gosok baju stok seminggu
(bukan tak nak buat..tapi sy mngaku sy sndiri malas)

5. Saya nak berenang hari selasa, khamis dan jumaat)
(bukan tak nak buat..tapi cuaca x menentu)

6. Saya nak sentisa bgembira dan bsyukur
(Alhamdulillah..sy gembira dgn apa yg allah dah takdirkan utk saya..semoga sy sentiasa bsyukur..)

Nota Kaki i: Finally, alasan di atas tidak munasabah..sy akan berusaha lagi
Nota Kaki ii: I pi swimming ari ni..wink2..hopefully i jd ratu renang yg paling vogue di parit raja..euww..

No comments: