Saturday, April 10, 2010

melencong~**

Melencong ok..bukan MELANCONG...

kunun-kunun nak pergi swimming..pergi agak terlewat sebab aku kene recarge batery aku yg dah tahap low a.k.a tidor petang sbb over rajin part 4 mlm td (marking test)...udah la janji nak pi gym ngan huda..maka janji tggal janji (ouch..kene perli sedas dua dgn they all)...

Then kul 615 br la thegeh2 nak pergi..turn aku bw kete..sampai kat trafic light parit raja..tetiba pula si zana luper bw bj swimmingnyer..sib baek x sampai air itam..so patah balik umah..sampai kluang kul 7mlm..kunun2 okla redah je lah..tiba2 hujan renyai..hoho...

Maka kami ambil keputusan utk hangout kat kluang Mall..so nak tuko baju kat kat pool sana tu..bila aku nak tuko..luper bw adik2..ewww..so tpaksalah aku pakai bj renang kat dlm bj tshirt ngan suar besar aku tu..huuuu..slekeh gilew..yerla dah alang2..tgk plak citer the titans..bes la..huhu..


Nota Kaki: kunun2 nak diet..tapi pi mkn sushi king plak..huuu..

3 comments:

DiLLaiLa said...

adik2?adik2 tu ape cek??hakhak

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

cumel~* said...

dilla: pakaian cumel..hu..
hapi: hapi blogging 2 u 2..thanx :D