Thursday, April 15, 2010

progress~**

  • Progress kuruskan bdn ====zero (siang tadi mkn kfc..extrem nyesal..)
  • Progress phd ====zero (baru tadi cr paper..b.l.a.n.k)
  • Progress kewangan ==== zero (masih boros..walaupun tgh bulan..aku still membeli..aku rs kene pi kaunseling lah)
  • Progress Senaman ==== zero (pg tadi x pi gym..but i pi swimming..tapi sbb mkn kfc..so xde makne dah senaman tu..so leh dikategorikan zero)
  • Progress percintaan ==== zero jugak (masih mencari..hak..hak..my mom dah bising2..so ader i kesah?)

Nota Kaki : Perlu ke progress?

2 comments:

ikanbesh said...

pada aku jgn stress sgt mcm ni?
pikirkan progress
let it be
yg penting tanya hati
ikhlas ke tak buat tu?
if xikhlas tu yg mcm2 kita fikir
kita sangat berkira ke atas sesuatu
mcm aku.. kpd "seseorg" itu..
ak rse if org lain xde masalah kot
tp aku xikhlas kpd org itu
so.. sikit bende pon berkira
betul tak?

feresa said...

i x stress pasal ni sgt..sbb kita yg pilih apa yg kita nak..tapi btol apa yg ko komen tu..hopefully aku sentiasa ikhlas dan bsyukur..huhu..xmo ngeluh2 dah