Wednesday, August 10, 2011

Oven Khind OT3505

Dapat hadiah sagu hati sebab result master tahun lepas..so nak cari kenang-kenangan..jadi i mintak bantuan mak n abah i survey oven..nak baking membaking konon-kononya..tapi lepas raya nanti baru ambil..

Tak pasti la macam mana hasil bakery..kene tunggu i buat eksperiment bila oven dah ada di tangan..i ni beginner je..uli-menguli pun x reti..niat hati nak Oven Europa VALENCIA 688E..tapi tak berkemampuan daripada segi kewangan & juga skill..jadi for beginner kita beli yang sesuai ngan kriteria sendiri dulu..



Psss I luv U:: eksperiment snort baru nak mula..huu

3 comments:

aida said...

hadiah master dari sape ceq?

cumel~* said...

hadiah drp koperasi polis utk anak polis..mak aku belikan lah oven ni..hee

yasminmon said...

hai salam, tumpang tanya, sy pun ada oven mcm ni tp bila baking cupcake dia jadi terlebih masak atau hangus. akak guna api atas bawah ke?