Saturday, October 8, 2011

review Belanjawan 2011

wah..macam aku follow je..haruslah aku follow part yang melibatkan diri aku..antaranya bonus 1/2 gaji..kenaikan gaji, boucer buku..syukur juga..tapi 1 off banyak sangat..isi rumah 500 macam tak dapat..sebab isi rumah tu campur pendapatan kan..tapi agak hampa bila tak dengar cerita mengenai gaji pensyarah..walaupun aku bukan pensyarah..maybe tangga gaji tu melibatkan semua la kot..termasuk pensyarah..maybe la

jadi nak buat apa dengan bonus ni sbb bukan tiap-tiap tahun kita dapat bonus sebulan gaji ye tak..tahun ni dapat..kira rezeki juga..half yang lepas aku guna untuk raya..half yang ni maybe aku guna untuk renew insuran kereta yang expired 3 dec ni la kot..see..macam mana la nak jimat..hoho...pusing-pusing bonus i pasti terguna untuk bill..hoho..boleh tak nak cuba simpan dalam bank je..tak pun nak rolling utk jual vinctoria secret..tp pulangan long term pula..

1 comment:

- said...

dapat bonus pon ibarat xdpt la jugak..hehe