Saturday, November 19, 2011

Rancangan Perfect Match NTV7

suka pulak aku tgk rancangan ni..setiap sabtu dan ahad pukul 6 petang di NTV7..dulu rancangan ni waktu malam..apa yang menariknya cerita ni..perempuannya..comey2..

Tapi kali ni nak buat post..rancangan tadi ada plak xhusband dia masuk..nak dapatkan xwife dia..konon2..nak buat seprise la..VT dia..punyalah romantik..menitik2 ayor mata aku..tapi at last..x-wife dia tak mahu..rupa2nya..xhubby dia ni..mmg suka buat suprise..lepas sebulan..atau setahun..sure buat perangai balik..

Ni first time la..aku tgk seprise mcm ni..biasa yang aku seprise ialah rupa paras..hahha..yerlah..mau tak seprise..cara peserta lelaki masuk..dia tunjuk kaki dulu..kemudian sikit2 tirai tu naik..last skali nampak la muka..kalau nampak kaki berotot kencang tu..nampaklah muka peserta n penonton spt aku teruja sket..hoho..

Some professional models, like Xue Lu, used the show to gain popularity. Souce: http://bit.ly/9zinzN
source: google

If You Are The One team. From left to right; Li Zheng, Le Jia, Meng Fei, Wang Gang
source: google

Bagusnya rancangan ini..mereka banyak kasi pendapat yang bernas..dan bagitahu dengan jujur kenapa hendak lelaki tersebut dan kenapa tak mahu..kalau nak nonton citer ni..tunggu la esok..di ntv7...pukul 6ptg...sure tak borink..


4 comments:

Alieza Dayasari said...

best ea citer ni..... nk tgk lah.. alang2 tgh cuti ni...

cumel~* said...

bes2..dia setiap sabtu je kul 6ptg di ntv7..dulu ahad ada..skang dah xde kot

zul said...

bpk cun gbr awek post ko ats tu..kt mne nk tgk video perfect match yg sblum ni kt dlm intrnet?aku cri x jumpa dlm tonton pun xde

Anonymous said...

tau x lagu yang sllu kuar tang last tuh.. yg daddaadadada..