Saturday, December 17, 2011

SMS ketika memandu

Janganlah sms ketika memandu..aku dah terlanggar moto org..sorry sgt..tapi bukannya langar yng teruk tu..kejadiannya di simpang 3....moto depan aku..aku dibelakang motor..aku mmg dah berhenti..dah tekan brek..cuma tak masuk gear N n tarik handbreak..(er..perlu ke buat begitu di simpang??)

Disebabkan macam lama menunggu..aku pun gatai nak sms ngan kawan aku..nak tanya sumthing yg tak berapa nak penting..tiba2..aku ternaik kaki aku..then..tercuit moto abg tu..abg tu mcm terhenjut sikit lah..pastu toleh2 belakang mcm bengang je..haruslah..bengang..sib baik aku tak tolak dia ke depan..huhuh..



kemudian..dia lintas jalan tu ke kiri..dia berhenti..tapi aku ke kanan..aku tak bhenti..aku terus je..huhu..ni kes langgar lari ke? tapi tak ada lah nampak remuk atau no plat patah..cuma tercium je blakang moto..aku balik umah..aku tgk bahagian depan aku..tak de calar2..so thats mean..motonya pun ok kot..

But mmg rude la aku tak bhenti..bukannya apa..aku takut nnti dia marah2 aku..sorry abg..dlm hati aku berkata2..sambil menekan paddle minyak slow2..promise..i will not texting & calling2 while driving lagi..tak berani dah..



No comments: