Friday, April 20, 2012

Hargai

Penat berjam2 aku setting router  aku yg rosak ni..tapi kalau guna kat device lain ok..but not for my lappy ni..semua source dlm ni..jadi nak jugak aku settingkan wifi utk lappy ni..lappy ni dah lama..tapi sgt selesa pakai ni..compare netbook..yerla..processor,hard disk n ram lebih tinggi compare to netbook..so aku sangat menghargai lappy aku ni..hopefully can be used until end of my study journey..

pernah x dengar::

  • "Menghargai lebih baik dihargai?"
aku selalu dengar..dan mmg amalkan..tapi aku dah tak nak pegang dengan ayat ni..sebab aku nak guna pepatah yang lain:
  • "dihargai lebih baik daripada menghargai"
meaning that..aku akan tunggu dihargai dulu..dan baru la aku akan menghargai..for me now perubahan ke arah menghargai diri sendiri adalah penting..jadi kita akan gembira dan memberi kesan +ve kepada orang disekeliling kita..so 
  • "love urself first before u love others"
Psss I luv U::: cinta kepada manusia akan menyebabkan kita kecewa..samaada kita ditinggalkan..atau kita yang akan meninggalkan..oleh itu, jadikan Allah s.w.t sebagai cinta yang utama..

No comments: