Thursday, April 12, 2012

Jumaat: Hari Supervisor & Balik Kg

Setelah berhari2 menunggu keputusan muktamad..mula2 nak berhari2..tapi apakan daya hanya mendapat kelulusan sehari je..laki aku pun dah macam peel bos dier dah nih..maklumlah setahun dah keja kat situ..jadi perangai tu dah mula menyerap antara satu sama lain..hoho

Sekali sekala balik kg sorang2 apa salahnya..asik aku je tunggu laki aku kat umah..terkulat-kulat..memang la aku buat kerja aku..tapi takkan lah buat kerja 24jam..

Jadi kali ni biar laki aku pulak tunggu aku kat umah..aku dah pesan minta laki aku tlg masakkan lunch untuk aku..tapi sebab nak menang anugerah mcm aron aziz tu..boleh pula buat2 terkejut..hamboiii..sejak bila dah pandai buat memek muka tkejut2 nih..

Nanti aku balik kg lepas jumpa SV..walaupun 1 hari..boleh la berehat2..penat drive ulang alik..lagipun kalau balik hari..xde sape kat umah..Nak jumpa Sv esok tak tahu nak citer apa..balik sorang diri pun sebab:

1) dah terlanjur hari SV..jadi alang2 balik lah kg untuk hantar vs kat customers..maklumlah..buat promo free postage..drp aku bayo pos..baik aku bayo tol..tol lg murah drp postage
2) nak tempah baju kawen majlis falin..kaler biru turquoise..

semalam pujuk rayu laki aku..nak treadmill yang mesin lari2 tu..laki aku kata dia nak belikan tapi kalau aku x kurus kena bayo 2x ganda..twah..ni dah kira mcm main judi nih..tapi x kira..nak jugak..sebab bukannya ada dateline..huahua..(gelak jahat dlm hati!)..tgh tunggu bilala agaknya boleh dpt..



2 comments:

ikanbesh said...

dari ko beli treadmill balik ko g jogging kat stadium or padang uthm.. free and bole cuci mata melayan anak ikan.. kdg2 bole tengok bapak ikan yg bdn bole thn gak la.. ahaks.. duit beli treadmill tu ko bawak ke pegi honeymoon ko g mabul ke?

cumel~* said...

macam mana nak pi honeymoon..susah dpt cuti..kalau jog pun sorang2..xde geng..boringg..