Monday, April 23, 2012

Tua sebelum Usia..

No..No..No..(cewah..)..bukan nak promote collagen yang dijual..ehem..mcm ni kisahnya..

aku tak ingat aku letak mana hp aku..hp aku x canggih..Dah kata hp murah..jadi letaknya pun sepah-sepah..bila nak keluar rumah dgn laki aku..aku suruh dia miscall hp aku dulu..sbb cari2 x jumpa..then dgr la SMS masuk..aku just grab hp aku sbb tau..sms tu drp laki aku..kepelikan pertama muncul..


inilah hp aku..harga RM90..jatuh dah 10x..function masih tip top..

Aku angkat hp aku masuk dlm beg..aku pandang laki aku..then laki aku sengih mcm biasa..tapi kali ni lain sikit..manis sikit snyumannya..kepelikan kedua muncul....as usual..i buat donno n blur..

Dah hampir nak keluar lorong aku..laki aku tertinggal barang dia..patah balik rumah..aku pun as usual..jadi madam duduk dlm kete..malas nak buka pintu ambil barang tersebut..then biasalah..godek2..hp..

dlm sms itu menulis "Makcik"..


dia masuk je..mulut aku dah jadi mcm machine gun..betubi2 aku tanya..

me:: kenapa panggil sy makcikkkk..
him:: sbb lupa hp letak mana
me:: then abg ni "Pakcik" la kennn (kerana lupa bawa barangnya)
him:: (sengih..)
me:: (sengih kuasa 2)

kejadian kedua..hari yang sama juga..laki aku tak ingat mana dia letak barang yang lain pula..dia selongkar keretanya berjam2..siap kata ada org amik la..tercicir la and etc..suddenly..pagi tadi..dia jumpa barang dia dlm keter aku..

Then today i realize the reason I become a makcik..because of him is a pakcik..(sambil geleng kepala)


Psss i luv U:: ekceli aku mmg ada masalah pelupa..

2 comments:

ikanbesh said...

comel.. elok la tu makcik n pakcik2.. aka dukun shahir.. kahkah.. serius aku tergelak baca

cumel~* said...

agaknya terlebih tido..jadi sel2 otak menurun kualitinya..tapi lelaki nih asik nak menang mude je..kt je la tue..