Wednesday, April 25, 2012

HERBALIFE DAY 7

Memang confirm aku kena minum shake tambah susu anmum..baru kenyang..kalau tak..bekocak-kocak perut ni..so today macam biasa
Breakfast: 2 choc shake+1 protein+300ml plain water
lunch: ratah lauk
high tea: anmum+1 scoop nestum
Dinner: 2 choc shake+1 protein+ 1anmum+300ml plain water
**teamix: mmg minum teamix je 4L

kesan yang dirasai:

  • selepas minum shake:Sedawa..sebab kenyang
  • jangan sesekali ko makan nasi lepas minum shake..ko akan rasa nak muntah & bloated gile..hari tu aku minum shake..then aku mkn pelam 2 biji then aku mkn suku mee rebus..rasa macam nak muntah..duduk kena tegak je..kalau tak duduk tegak..perut belipat aku ni menekan2..mcm nak termuntah..kenyang giler..sejak drp hari tu..aku dah x berani mkn lepas shake..
  • Penghadaman: Semakin bagus..kulit ok walaupun diet (belum jerawat..biasa kalau aku diet..jerawat & rambut gugur)
  • Berat Badan:  aku x timbang..tapi tak rasa kurus pun..biasa je..
  • Perut: Dah tak buncit sbb tak makan nasi dan juga tak senak @ angin..selesa
Lepas shake aku habis..aku tak sure nak continue ke tak..aku maybe stop ambil protein herbalife..aku plan nak ambil cosway BIO protein..murah dalam rm30+..shake aku tak tahu nak ganti apa..ade ke product yg lagi murah? jadi ahli mmg murah..tapi aku ahli biasa..bukan paling top..kalau dpt diskaun 50% mmg aku teruskan..tapi harga yang baru naik ni aku rasa terlalu mahal utk sebulan rm200-rm300..kalau menabung setahun ni..aku boleh pasang aircond kat bilik tido aku..(awww..)




No comments: