Saturday, April 28, 2012

1st Wedding Anniversary

wah..cepatnya berlalu..rasanya baru je dok atas pelamin..posing malu2 miow..mlm petama takut2 nak masuk bilik...hahah..Alhamdulillah..genap setahun esok..tarikh keramat 29/4/2011..rezeki dan jodoh datang drpNya..dulu slalu post mengenai kekecewaan aku & kesedihan aku sbb xde pakwe..skang ni aku taknak kecewa tak tentu pasal..kerana rezeki semua drp Nya..

Bila aku melihat muka suami aku..terkenang-kenang waktu aku beria-ria nak kawin..hoho..kelakar..then  salah satu doa dah diperkenankan oleh Allah..rezeki anak belum sampai lagi..dan bantu lah doa kan kami..yer..aku janji..aku akan berusaha keras untuk buat anak ramai2 haha

Azam ulang tahun perkahwinan pertama aku..
  • menjadi isteri solehah buat suami, anak yang bertanggungjawab..
  • Menjadi SuperOmak untuk anak-anak kami..nak anak ramai..supaya dpat mewarnai kehidupan aku & suami..dan sambil menyelam minum air..bolehlah mereka gotong royong bantu aku buat kerja rumah..haha..(sorang basuh baju..sorang basuh pinggan..sorang cabut rumput..sorang lipat baju & lain2..wah..ramai tu)..


"Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yang Pertama..semoga kita menjadi yang lebih baik untuk satu sama lain lebih memahami, lebih bertanggungjawab, lebih mesra,lebih rasa cinta dan semuanya kena lebih..termasuk elaun & perbelanjaan yang lain2..hoho semoga doa kita dimakbulkan untuk  menjadi ibu & bapa serta berjaya dalam kerjaya kita "

wah..over plak..korang jgn muntah..ini ikhlas dari hati aku x ckp lagi kat laki aku..mlm kang atau esok la aku ckp..



No comments: