Sunday, April 29, 2012

PEPTAN DAY 2

semalam aku dah decide nak try peptan..dah tanya supplier..boleh ke makan peptan ni..dia kata boleh..tapi bila confirm preggy kena stop..

why peptan? sebab adik beradik aku dah pakai gogen collagen dust..memang berkesan..so aku decide nak try peptan..lagi pun murah RM80 untuk 150gram..aku mkn 1 sudu kfc pagi dan 1 sudu kfc malam..result tak tau lagi..tapi aku aim ada 1 parut kat muka aku..

Berat masih gitu je..aku rasa sbb aku campur susu..so x nampak..then tadi selebrate anniversary kami..simple..berdua..dan pergi makan kat tempat 1st time dating..ehemm..nak duduk kat meja yg sama..tapi ada customers lain tgh makan pula...aku bedal semacam je..siap tegang2 perut makan..tapi lepas makan herbalife tahap kecergasan ok..tak de mengantuk2..pagi bangun awal..tak lesu..yg penting kulit cantik..yey!

Jadi aku tunggu je la kesan kombinasi TABITA,PEPTAN & HERBALIFE

No comments: