Tuesday, July 24, 2012

Obsess with Pregnancy Test

bukan nak war-warkan berita apa2..just nak bagi tau..sejak mula kahwin aku ni obsses gila dengan pregnancy test..boleh dikatakan setiap bulan aku akan beli..pelik kan? aku ada berbatang-batang tester..selalu test dengan harapan muncul lah double line..aku rasa orang kat guardian pun tahu kalau aku masuk..aku nak beli apa..hoho..

laki aku cakap membazir..tapi apa nak buat..aku suka..kalau tak buat..xboleh tido..harap kami ada rezeki..esok pagi aku ada appointment dengan doc..semoga adalah berita baik di bulan ramadhan ni..walaupun aku dok ada spotting x henti-henti sejak isnin lepas..rasa mcm mimpi ngeri pula..semoga aku dijauhkan daripada segala penyakit..pray for me yer kawan-kawan..

5 comments:

ikanbesh said...

insyaallah ok.. semoga semuanya berjalan lancar

xeea said...

Spotting sbb pregnant pun boleh jadik jugak tau. Anyhow, pasni ko bole try ovulation test strip pulak. Bole tau exact ovulation time.

msinsiyur said...

good luck Feresa!!

Pregnancy Test Delivery said...


Saya boleh tolong dapatkan pregnancy test dengan murah. Dapatkan pregnancy test dengan hanya RM 8 termasuk kos penghantaran (pasaran RM 12). Apa yang ada tahu. Esok selamat sampai di rumah anda. Sila likes http://www.facebook.com/pages/Pregnancy-Test-Delivery/543044649056480

Pregnancy Test Delivery said...

KLIK