Friday, September 28, 2012

Groupon: Baking Stand Mixer TheBaker

Memang tengah mencari stand mixer untuk baking..mula-mula teringin dengan kicthenAid 




tapi harganya memang beriban..masa tengah survey-survey di groupon.com..terjumpa iklan ni..huhuh Baking Stand Mixer TheBaker RM450 free postage aku pun beli tak bincang-bincang dengan suami aku pun..huhu..harap dia xmarah i..tapi aku rasa penting untuk aku ada ni..sebab aku suka buat cake..tetapi cake aku tak penah nak gebu..asyik buat muffin je..teringin juga nak buat kek gebu..ekceli aku ada hand  mixer..tetapi tak tahu ke mana la hilangnya..then dgn adanya ini..lagi bersemangat aku utk buat biskut plak..ehem..=p

Then aku pun beli la ini..aku pun xtahu la kualiti dia ok ke x..tapi tengok daripada syarikat ni..dia memang kilang buat mesin-mesin..ni link dia..syarikat EikSeng
So aku rasa boleh dipercayai kot..nanti dah sampai  mixer ni aku review ok..teringin nak buat cake red valvet gebu..ehem..


2 comments:

xeea said...

ehhhh aku pun nyaris nak beli hokkkey! Tp I bought voucher for build in wardrobe instead. huuu

nak kena tunggu next offer baru aku grab this one. errr tp nak kena make sure mase tu dapur daah siap. baru semangat nak baking kembali. ekekeke

cumel~* said...

wah..tapi tu la..aku dah redeem voucher tu..tapi xde email apa2 pun drp kilang tu..tu la almari tu murahkan..kalau upah org buat sure 4k