Friday, December 28, 2012

Masa utk Atkin & Fitness concept

ok..aku & hubby baru bawa Mamacat pi vet kerajaan batu pahat..kejap je..sampai je..pegawai vet tu terus kasi suntik kurap & 3 serangkai..harap Mamacat ni sembuh & happy seperti biasa..kene rm20 utk 2 suntikan..ok la..xtunggu lama & harga berbaloi..kalau pergi klinik haiwan..sure mahal sikit..

Lepas pergi Vet..kami tinggalkan mamacat kat dalam kereta & kami bersarapan dulu walupun dah sarap kat umah..ni merangkap lunch..

kemudian kami pi fitness concept BP mall untuk beli crosstrainer & trax tummy slimmer.. adik aku bising aku nak beli ni..kadang2 rasa sure berhabuk kalau beli..takut tak guna..maklumlah kat dalam rumah..kalau kami x senam & jaga permakanan xtahu la..sebab aku punya sauna infrared tu dah bersawang..ingat nak start balik..ekceli umah aku ni sempit..sbb tu la aku selalu je tutup sauna tu..huhua..alasan..=p

konon2 nak senam 30min pagi kemudian pergi postgrad room & 30 min pada waktu petang sambil tgk drama cina..hoho..konon2

   

DIAMONDBACK V3
  
Trex tummy slimmer kaler biru..dapat diskaun drp harga dr RM599 dpt diskaun RM299..groupon jual pun rm499 kot..so ok je la..caranya sama macam oto cruncher..tapi jenama oto mahal..aku tanya salesman fitness concept..aku ni boleh pakai ke bende ni..dah kata salesman..sure dia kata boleh je..sambil gelak2..hamboi..

then aku suw laki aku try..dia kata jangan beli..katanya sure aku xlarat nak buat..sebab dia pun x larat..so aku rasa alat ni berkesan..tp aku pun x pasti aku mampu ke x..hahha



   

dpt freegift Dumble pair 3lbs, Massage Figure Twister & kalendar 2013


No comments: