Sunday, December 30, 2012

Resepi Mudah: Ayam Blackpaper & Salad Kentang

Pemanggang Ajaib Menang Glassware..sekarang ada yang yang terbaru..lagi besar & dalam..tapi aku punya ni version lama punya..dah lama beli tapi tak berkesempatan nak guna lagi..betul testimoni kata..guna pemanggang ajaib ni mudah sungguh & ayam grill aku sungguh moist & x kering...

Hari ni aku buat ayam panggang blackpaper & Salad Kentang yang dimakan bersama bihun goreng malam tadi..haha..mmg berehat betul aku hari ahad ini..wink2...


Resepi Mudah 1: Ayam Panggang Blackpaper
==========================
-Perap ayam bersama sos blackpaper & sedikit madu..(aku perap sejam shj)
-Kemudian grill dlm pemanggang ajaib atau apa2 jenis pemanggang..api kene paling slow..kalau tak cepat hangus..huhu..


Resepi Mudah 2: Salad Kentang
==========================
-kentang dipotong & direbus sehingga empuk
-kentang empuk digaulkan dengan mayo, bawang, carrot, sedikit garam
-jika suka..boleh sejukkan & terus makan..

No comments: