Wednesday, January 16, 2013

diamondback cross trainer ada masalah?

crosstrainer aku beli tak sampai 1 bulan..dah ada masalah..baru aku puji2 pada post yang lepas..hehe.. tapi tak ada la masalah besar..masalahnya bila kita guna, keluar bunyi bising macam bunyi macam pagar yang ditutup/dibuka..maybe kena letak griss kot..tapi mana la aku tahu nak letak part mana kan..disebabkan still dalam warranty tak berani pula aku memandai2 letak minyak..nanti lain pulak jadinya..huhu...

then aku col fitness concept tempat yang aku beli tu (BP mall, batu pahat)..then dia col fitnessconcept technician drp JB untuk datang rumah aku esok pagi..kira cepat lah kan..semalam aku report..pg tadi technician dah col cakap nak datang..tapi aku tak tau la kene bayo ke tak..tapi jangan harap aku nak bayar..sbb baru je beli tak sampai sebulan dah bunyi macam engsel kurang minyak..nyilu gigi aku..huhu..nak kata selalu guna..xde la hari2 (ok..kantoi malas)..

Kita tengok esok selepas di repair ok ke x..harap ok lah kan..post ini bukan nak kata crosstrainer tu x bagus..tapi bunyi macam uzur je..mcm basikal lama..nyret..nyrettttt bunyiknya..mula2 pakai dulu senyap....ni x sampai sebulan dah bunyi..belum 2 bulan lagi..apa lah nasibb

No comments: