Thursday, January 17, 2013

Jalan2 JPO, Mee rebus Tulang ZZ, Satay Wak Radol & The Zone

Susah woooo aku n suami nak berjalan2 dengan keluarga ni...dulu MIL aku jalan2 ke JB bersama mak, ayah sedara suami aku..berputih mata aku nak pergi USS..kalau tengah mengandung..anak boleh meleleh2 air liur bila lahir...so tgk pic diaorg kat FB je..apo nak buat laki den ni koje..cuti pun susah nak dpt..ahad je free..

Tapi trip family aku..aku pergi la..sbb jalan2 dlm JB je lagipun sebab hantar adik aku no 3 ke rumah suaminya..cewah..padahal nak jln2...sampai JPO pun kul 1tgh hari kot..then kul 3 balik rumah rehat...

kemudian ptg kuar makan mee rebus tulang di ZZ sup Tulang..meletopsss..terkejut mee rebus tulang gea box..yang paling happy laki den lah..sbb nampak kambing..huhu..ni sepinggan RM9..bebaloi & sedap sgt..rasa nak pergi lagi makan..
                                                                      sumber image: google
Malam pulak makan sate wak Radol
Sumber: google Image


Tak berkesempatan nak pergi tempat2 lain..semua pergi tempat makan je..just pergi JPO je nak tgk apa yg ada..
lepas pergi The Zone JB, laki den belikan den Chocolate Daim & Kiss..tak pasti murah ke mahal tapi harga Daim kat The Zone RM19.90 untuk choc Daim dan Kiss RM10..sape dok JB sure seronok soping choc je manjang..
  
sumber image: google

Chocolate Kiss..                              Choc Daim


tapi adik aku kata choc almond gold bawah ni lagi sedap..xpernah try..sebab kat the zone sold out..
sumber image: google



No comments: